Vés al contingut principal

Martí Boada, 'membre d'honor' del Col.legi Oficial d'Enginyers de Forests

04 oct. 2017
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El Col·legi Oficial d'Enginyers de Forests va concedir a l'investigador de l'ICTA-UAB, Dr. Martí Boada la distinció de "Col·legiat d'Honor" 2017, en un acte que va tenir lloc dimecres 4 d'octubre a l'Instituto de la Ingeniería de España.
171004 Martí Boada

La concessió d'aquesta distinció es lliurà en el marc dels actes de celebració de la festivitat del seu patró, Sant Francesc d'Assís, i pretén reconèixer la tasca de diversos dels seus membres i d'aquelles persones i institucions que treballen per la cura i la protecció del medi ambient i les muntanyes.

El doctor Martí Boada és geògraf, naturalista i doctor en Ciències Ambientals. És professor titular i investigador del Departament de Geografia i de l'Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals de la Universitat Autònoma de Barcelona (ICTA-UAB). Recentment ha estat nomenat assessor científic de la UNESCO en temes de conservació de les Reserves de la Biosfera. Boada s’ha incorporat a l’organització, amb seu a París, com a consultor del Programa Man and Biosphere (MaB) inclòs a la Divisió d’Ecologia i Ciències de la Terra.

Dins de