Vés al contingut principal

Marta Bertrán, nova degana de la Facultat de Ciències de l'Educació

06 oct. 2020
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

La junta de la Facultat de Ciències de l’Educació de la UAB ha proclamat Marta Bertrán, professora del Departament de Teories de l’Educació i Pedagogia Social, nova degana del centre. Bertrán substitueix Joaquín Gairín, professor del Departament de Pedagogia Aplicada.

Marta Bertrán, nova degana de la Facultat de Ciències de l'Educació

Professora agregada del Departament de Teories de l’Educació i Pedagogia Social de la Facultat de Ciències de l’Educació i llicenciada en Filosofia i Lletres, Marta Bertrán imparteix classes principalment als graus en Educació social i Pedagogia.

Especialitzada en antropologia de l’educació, la seva expertesa en recerca se situa en l’encreuament dels estudis educatius sobre migracions i infàncies des de metodologies bàsicament etnogràfiques. Abans de treballar a temps complert a la UAB va adquirir experiència professional en diferents àmbits vinculats a l’educació, des de mestre d’escola d’adults, fins a col·laboradora en diverses institucions públiques i privades en la diagnosi o avaluació de programes.

Formaran part de l’equip de govern de la Facultat les professores Sílvia Blanch, secretària i vicedegana de Pràctiques; Lurdes Martínez Mínguez, vicedegana d’Estudis de Graus; Anna Marbà Tallada, vicedegana de Qualitat, Innovació i Màsters i Georgeta Ion, vicedegana d’Estudiants i Mobilitat.

La UAB, amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible

• Pau, justícia i institucions sòlides
  • Educació de qualitat

Dins de