Vés al contingut principal

Marc Miranda, alumne del Màster en Traducció i Estudis Interculturals, nou ambaixador UNICAT de la UAB

10 oct. 2022
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Miranda informarà la comunitat UAB de les oportunitats professionals existents en l'àmbit de les institucions de la Unió Europea, a més de formar part d'una xarxa d'ambaixadors/es estudiants de les principals universitats catalanes.

Imatge de Marc Miranda

El Vicerectorat de Relacions Internacionals i el Servei d’Ocupabilitat de la UAB han seleccionat l'alumne Marc Miranda com a ambaixador UNICAT de la Universitat per al curs 2022-2023. L'estudiant cursa a l'Autònoma el Màster en Traducció i Estudis Interculturals i, a més, també és graduat en Periodisme i Traducció i Interpretació.

Miranda actuarà com a referent i guia per a les persones estudiants i titulades que vulguin fer carrera professional en institucions de la Unió Europea –difondrà les oportunitats laborals i de pràctiques externes existents. Amb la selecció d'un nou ambaixador, la UAB continua participant en el projecte Ambaixadors/es UNICAT, que dona suport a la figura de l'EU Careers Ambassador mitjançant una xarxa d’ambaixadors/es estudiants de les universitats catalanes.

El projecte Ambaixadors/es UNICAT és gestionat per la Delegació del Govern davant la UE, el Consell Interuniversitari de Catalunya i les universitats catalanes participants, amb el suport de la Secretaria d’Universitats i Recerca.

Ara per ara, les persones interessades poden fer arribar les seves consultes a l'ambaixador a l'adreça electrònica occupational.mobility@uab.cat amb l'assumpte "Consulta ambaixador".

Dins de