Vés al contingut principal

Lila, Gespa, Arc de Sant Martí... noves plantilles de PowerPoint de la UAB

09 oct. 2022
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Estrenem sis models de plantilles de PowerPoint amb disseny UAB. Lila, Gespa, Arc de Sant Martí, diverses tonalitat de verd i una en blanc i negre. Descarrega-te-les per fer presentacions institucionals, acadèmiques o promocionals de la Universitat.

Noves plantilles PowerPoint de la UAB

Entre les 6 noves plantilles, segur que faran fortuna els nous models Gespa, Lila i Arc de Sant Martí, que incorporem per reflectir el caràcter transformador, solidari, divers i igualitari, sostenible i saludable, participatiu i cultural de la UAB.

Descarrega't les plantilles de PowerPoint de la UAB per fer-les servir per a qualsevol presentació institucional, acadèmica o promocional de la Universitat Autònoma de Barcelona. Pots triar entre 9 models diferents: les 3 que ja teníem i ara hi hem afegit 6 més. Les trobaràs al Manual d’Identitat i Imatge Corporativa, al web de la UAB.

Les noves plantilles amplien la gama de colors, amb presentacions en diverses tonalitats de verd i en blanc i negre. A més, hem afegit una amb el disseny Gespa de les carpetes d'enguany, i dues més, Lila i Arc de Sant Martí, que reflecteixen el caràcter transformador de la UAB.

Cadascun dels models inclouen plantilles de portada, de separadors, de textos destacats, de pàgines amb gràfiques... L’objectiu és facilitar-te que tinguis a l’abast recursos per a qualsevol tipus de presentació: per a un congrés, per a una formació, per a una presentació interna, per a una presentació externa sobre la Universitat, etc.

Al Manual d’Identitat i Imatge Corporativa hi trobaràs no només tota la normativa sobre l’ús de la marca UAB i la implementació del nostre logotip, sinó també una pila de recursos com ara les diferents disposicions del logotip, els vídeos sobre la UAB o aquestes noves plantilles de presentacions de PowerPoint.

La UAB, amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible

• Igualtat de gènere