Vés al contingut principal

La universitat necessita la societat, i aquesta, la universitat

01 des. 2017
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Article del president del Consell Social de la UAB, Gabriel Masfurroll, publicat en el web del Consell Social, en el que valora els premis Universitat-Societat i Universitat-Empresa que anualment concedeix aquest òrgan col·legiat de participació de la societat en la universitat a personalitats o entitats destacades.
Premis del Consell Social de la UAB 2017
El premi Universitat-Societat del Consell Social de la UAB va ser per al doctor Bonaventura Clotet, el premi Universitat-Empresa es va atorgar a la mare dels germans Roca d’El Celler de Can Roca, Montserrat Fontané, i a les parelles dels tres germans Roca: Anna Payet, Encarna Tirado i Alejandra Rivas.

Gabriel Masfurroll afirma que el Consell Social “treballa en molts àmbits per aportar millores a la universitat i ho fa amb veritable vocació” alhora que mostra la seva preocupació per la situació actual de les universitats públiques: “volem no només mantenir-ne el nivell actual d’excel·lència, sinó augmentar-lo, cosa que no és fàcil amb uns recursos minvants any rere any”. Finalment, demana “una universitat involucrada en la seva comunitat. Una universitat que doni respostes a les necessitats del seu entorn i, fins i tot, dels que en són més enllà, si fos possible”.

Podeu llegir íntegre l’article “La universitat necessita la societat, i aquesta, la universitat” al web del Consell Social.

Més informació: Consell Social de la UAB.

Dins de