Vés al contingut principal

La UAB visita Menorca

10 oct. 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Un equip de la UAB serà present a la Fira d’Ensenyaments Superiors de Ciutadella per apropar l'oferta acadèmica i de serveis de la Universitat als estudiants de les Illes interessats en fer els seus estudis a Barcelona.

Fira 201610 Menorca

Els propers 14 i 15 d’octubre la Universitat Autònoma de Barcelona participa a la Fira d’Ensenyaments Superiors de Menorca. La fira es celebra a Ciutadella el divendres 14 d’octubre en horari de matí i de tarda i el dissabte 15 d’octubre pel matí.

L’equip enviat per la UAB tindrà l'oportunitat d'atendre personalment els estudiants de secundària interessats en accedir als nostres Graus o als nostres Cicles formatius de grau superior.

L'entrada a la Fira d’Ensenyaments Superiors és gratuïta i té lloc a la Sala Multifuncional de Ciutadella, amb els horaris següents:

• Divendres 14 d’octubre
    • de 9 a 14 h., visites concertades amb els Instituts de Menorca.
    • de 17 a 20 h., obert al públic en general.
  • Dissabte 15 d’octubre
    • de 9 a 14 h., obert al públic en general.

Dins de