Vés al contingut principal

La UAB t'ajuda a preparar-te per fer docència en anglès

13 gen. 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El Servei de Llengües posa a l’abast del professorat que vol fer docència en anglès el curs massiu obert en línia (MOOC) English for Teaching Purposes i un curs presencial.
Imatge MOOC

a) Curs massiu obert en línia (MOOC) English for Teaching Purposes a la plataforma Coursera (del 2 de febrer al 2 de març de 2015). Curs gratuït desenvolupat pel Servei de Llengües de la UAB que permet als participants aprendre al seu ritme al llarg de quatre setmanes en un entorn virtual amb altres docents universitaris d'arreu del món.

b) Curs English for Teaching Purposes de 20 hores presencials (del 17 de març al 23 d'abril de 2015, els dimarts i els dijous, de 13 a 15 h). Curs eminentment pràctic, idoni com a seqüela de la formació MOOC a Coursera, però obert a tot el professorat de la UAB amb un nivell B2 de llengua anglesa assolit. Aquesta formació és gratuïta per al personal acadèmic de la UAB.

La inscripció al curs MOOC es fa directament a Coursera. La del curs presencial, al Servei de Llengües.

Per a qualsevol consulta en relació amb els cursos, podeu adreçar-vos al Servei de Llengües (s.llengues.info@uab.cat).