Vés al contingut principal

La UAB publica un nou web sobre els serveis de restauració del campus

19 jul. 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Un nou web ofereix informació sobre els serveis de restauració disponibles a la UAB, tant dades pràctiques (geolocalització dels establiments, horaris, etc.) com informació sobre restauració responsable i salut alimentària. El nou portal s'adapta a tots els dispositius mòbils.
Menjar a la UAB. L'oferta de restauració de la universitat
La UAB estrena un web en què recull la informació sobre els serveis de restauració disponibles al campus de Bellaterra i al campus de Sabadell. El nou portal s'adapta a qualsevol dispositiu mòbil.

El web recull tots els restaurants de la universitat, tant els gestionats pel Servei de Restauració com la resta d'establiments que es troben al campus. Inclou un mapa on estan geolocalitzats els restaurants de la UAB, a més d'informació pràctica sobre horaris, oferta i dades de contacte. Ofereix informació també sobre serveis de càtering i reserves.

D'altra banda, un altre apartat sobre alimentació i salut facilita informació sobre controls sanitaris i sobre alimentació sense gluten i sense al·lèrgens, i l'apartat "Restauració responsable" explica les campanyes i iniciatives de la UAB relacionades amb sostenibilitat i justícia social en l'àmbit alimentari.

Qualitat acreditada

Els bars i restaurants de la UAB aposten per productes locals, de temporada i de proximitat. També s'hi pot trobar aliments ecològics. Tots els establiments del campus disposen de dues acreditacions concedides pel Departament de Salut de la Generalitat: l'acreditació AMED (Establiments promotors de l'Alimentació Mediterrània) i l'acreditació AQUÍ SÍ – Fruita i Salut (establiments promotors del consum de fruita fresca, variada, de qualitat i de proximitat).

D'altra banda, a l'apartat "Carta de serveis" del web, s'explica el funcionament i els compromisos de qualitat dels bars restaurant de la UAB amb l'objectiu de fomentar la millora contínua i l'augment del grau de satisfacció dels usuaris.

Dins de