Vés al contingut principal

La UAB organitza una nova jornada de portes obertes sobre els seus CFGS

01 jul. 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
La UAB ha estat la primera universitat pública catalana en oferir, mitjançant la seva Fundació, cicles formatius de grau superior. El 2 de juliol, hi haurà una jornada de portes obertes per conèixer de primera mà l'oferta de formació professional de la UAB en què la cuinera Ada Parellada farà un show cooking.
Ada Parellada a l'estand d'UAB Formació Professional al Saló de l'Ensenyament
El 2 de juliol, els cicles formatius de grau superior de la UAB organitzen una jornada de portes obertes que permetrà a les persones interessades conèixer de més a prop els CFGS en Direcció de Cuina i Comerç Internacional.

La UAB ha estat la primera universitat pública catalana en oferir, mitjançant la seva Fundació, aquest tipus de titulacions amb els valors afegits de la qualitat universitària i l’acreditació oficial en anglès i francès.

La jornada començarà a les 12 h amb una benvinguda, seguida de les xerrades informatives sobre cada un dels CFGS. A continuació, es farà una visita guiada pel centre que acabarà a l’aula de demostració amb un show cooking, obert a tots els visitants, de la mà d'Ada Parellada, la reconeguda cuinera catalana que col·labora amb el CFGS en Direcció de Cuina.

Dins de