Vés al contingut principal
Universitat Autònoma de Barcelona

La UAB lliura els títols i premis extraordinaris de doctorat

26 abr. 2019
null Bluesky Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
La UAB aplega de nou les persones titulades recentment com a doctors en un acte de lliurament de títols on seran atorgats també els premis extraordinaris de doctorat. Joan Gómez Pallarès, director general de Recerca, pronunciarà la ponència "Hi ha peixos a l'aigua?".
Hotel Campus
El 17 de maig, a les 18 h, l'Hotel Exe Campus acollirà la cerimònia de lliurament dels darrers títols de doctor o doctora, així com dels premis extraordinaris de doctorat. A l'acte, Joan Gómez Pallarès, director general de Recerca del Departament d'Empresa i Coneixement de la Generalitat, pronunciarà la ponència "Hi ha peixos a l'aigua?". Gómez Pallarés és també catedràtic del Departament de Ciències de l'Antiguitat i de l'Edat Mitjana de la UAB.

L'acte comptarà a més amb les intervencions de la rectora de la UAB, Margarita Arboix; el vicerector de Recerca i de Transferència i director de l’Escola de Doctorat, Armand Sánchez; el membre del Consell Social de la UAB Tirso Gracia; i la vicerectora d'Alumnat i Ocupabilitat, Sara Moreno, que presentarà la Xarxa Alumni UAB. A més, en representació dels doctors i doctores que reben els seus títols i premis en aquesta cerimònia, hi intervindrà Anna Puig, distingida amb el premi extraordinari de doctorat del programa en producció animal. La secretària acadèmica de l'Escola de Doctorat, Victòria Nogués, conduïrà l'acte, que inclourà també una actuació musical del Cor de la UAB.

Dins de