Vés al contingut principal

La UAB lliura el 16è premi Argó a treballs de recerca de batxillerat i de CFGS

25 juny 2019
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Els dies 26 i 27 de juny la sala d’actes del Rectorat acollirà els actes de lliurament dels setzens premis Argó de treballs de recerca de batxillerat i de CFGS, organitzats per l’Institut de Ciències de l’Educació de la UAB amb la intenció de distingir els millors treballs presentats.
Premis Argó
Els dies 26 i 27 de juny, a la Sala d’actes del Rectorat, tindrà lloc l’acte de lliurament dels setzens premis Argó de treballs de recerca de batxillerat i de cicles formatius de grau superior, respectivament. Tots dos dies, la jornada començarà a les 17 h i acabarà sobre les 19 h.

El primer dia hi intervindran Josep Ros, vicerector de Programació Acadèmica i de Qualitat de la UAB; Xavier Verge, membre del Consell Social; Aleix Gabarró, subdirector general d’Ordenació Curricular del Departament d’Educació; Anna Cros, directora de l’ICE; i Begonya Oliveras, secretària del jurat, que llegirà l’acta i anunciarà els guardonats. Els guanyadors presentaran breument el seu treball i, posteriorment, hi haurà una actuació del Cor de Cambra de la UAB. Durant la segona jornada parlaran de nou Ros, Verge i Oliveras, així com Anna Ortiz, sotsdirectora de l’ICE, i es comptarà també amb una presentació dels treballs per part dels alumnes premiats.

Aquests premis s'emmarquen dins del Programa Argó, iniciativa de l'Institut de Ciències de l'Educació (ICE) de la UAB, que compta amb el suport del Consell Social, i distingeixen els millors treballs de recerca realitzats per alumnes de batxillerat i de cicles formatius de grau superior que s'estan preparant per entrar a la universitat.

El programa ofereix assessorament i suport a aquests estudiants, però també concedeix actualització de coneixements per al professorat i la possibilitat de saber quins són els projectes i les recerques que es fan a la UAB, així com conèixer els seus centres d'estudi.

Pel que fa als treballs de recerca de batxillerat, s’atorgaran sis primers premis, que tindran la matrícula gratuïta en cas d'accedir a un grau de la UAB i una tauleta; vuit segons premis; vuit tercers premis i vint i sis mencions honorífiques pels millors treballs presentats. En quant als de CFGS, hi haurà un primer premi, dos segons, tres tercers i set mencions honorífiques.

Dins de