Vés al contingut principal

La UAB lliura el 14è premi Argó per a treballs d'estudiants de CFGS

18 oct. 2017
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Un any més, la UAB distingirà treballs realitzats per estudiants de cicles formatius de grau superior amb el premi Argó, que atorga l'Institut de Ciències de l'Educació i que arriba a la catorzena edició. L'acte de lliurament tindrà lloc el 19 d'octubre, al Rectorat.
Premis Argó
El 19 d'octubre, a les 17,30 h, la sala de juntes del Rectorat acollirà l'acte de lliurament del 14è premi Argó per a treballs realitzats per estudiants de cicles formatius de grau superior. Aquests premis s'emmarquen dins del Programa Argó, iniciativa de l'Institut de Ciències de l'Educació (ICE) de la UAB, i distingeixen els millors treballs de recerca realitzats per alumnes de batxillerat i de CFGS que s'estan preparant per entrar a la universitat.

A l'acte, hi intervindran Josep Ros, vicerector de Programació Acadèmica i Qualitat; Anna Cros, directora de l'ICE; Tirso Gracia, membre del Consell Social de la UAB en representació del Parlament; i Jordi Barbé i Marta Simón, president i secretària, respectivament, del jurat del premi Argó.

A més de la concessió de premis, el programa Argó ofereix assessorament i suport als estudiants i concedeix també actualització de coneixements per al professorat i la possibilitat de saber quins són els projectes i les recerques que es fan a la UAB, així com conèixer els seus centres d'estudi.

Dins de