Vés al contingut principal

La UAB llança l’app “Busos UAB” per facilitar la mobilitat al campus

27 oct. 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
La universitat posa en marxa l’app “Busos UAB” que busca facilitar la mobilitat al campus a través de dades de posicionament dels autobusos interns de la UAB. L’aplicació, basada en una plataforma web, es troba adaptada a Android i IOS i es pot accedir a través dels codis QR.
busosuabapp
La Universitat Autònoma de Barcelona aprofita la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura per llançar la nova aplicació “Busos UAB”. L’app, que ha estat desenvolupada per l’Autònoma, recull dades de posicionament dels autobusos del campus i permet gestionar el servei per una doble perspectiva. Per una banda, la gestió per part de l’administració per proveir el servei de busos en funció de la demanda. I per una altra banda, la gestió per part de l’usuari que pot conèixer el temps per l’arribada del bus, les línies, el recorregut, les parades, etc.

El llançament d’aquesta aplicació s’emmarca dins del projecte Smart Campus, un concepte de campus en el qual la UAB està treballant, per aplicar les noves tecnologies en la gestió de la mobilitat. L’aplicació, basada en una plataforma web, es troba adaptada a Android i IOS i es pot accedir a través dels codis QR que s’estan instal·lant a les diferents parades del campus. Actualment, el campus compta amb 5 línies d’autobús i 14 parades, que diàriament transporten a més de 2000 persones.

Dins de