Vés al contingut principal

La UAB i el Parc Audiovisual de Catalunya impartiran docència conjuntament

14 maig 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
La UAB i el Parc Audiovisual de Catalunya han signat un conveni que permetrà als estudiants formar-se a la Facultat de Ciències de la Comunicació i a les potents instal·lacions del Parc, a Terrassa. Fruit de l'acord, es crearà la diplomatura de postgrau en Comunicació Audiovisual Interactiva i Multiplataforma.
Jordi Ballart i Ferran Sancho
Foto: Parc Audiovisual de Catalunya
El 14 de maig passat, la UAB i el Parc Audiovisual de Catalunya van signar un conveni per Col·laborar en activitats de docència i recerca. El rector de la UAB, Ferran Sancho, i el president del Consell sel Parc Audiovisual de Catalunya i alcalde de Terrassa, Jordi Ballart, van signar, a les instal·lacions del Parc, el conveni de col·laboració entre les dues entitats que suposa el primer pas visible per a la posada en marxa de la diplomatura de postgrau en Comunicació Audiovisual Interactiva i Multiplataforma, que s'impartirà a  la Facultat de Comunicació de la UAB i al Parc Audiovisual.

Aquesta signatura es realitza amb la voluntat de cooperació mútua entre les dues entitats en l'àmbit de l'educació superior, tot posant en valor la rendabilitat formativa i acadèmica a l'activitat que acull el Parc Audiovisual. La institució ha prioritzat la UAB per engegar la diplomatura respon a la seva vinculació amb la comarca del Vallès Occidental i el seu teixit social i econòmic.

A la signatura del conveni, van ser presents també Josep Maria Català, degà de la Facultat de Ciències de la Comunicació; Antoni Vidal, director d'UAB Campus Mèdia; Amadeu Aguado, tinent d'alcalde de Cultura i Promoció Econòmica del l'Ajuntament de Terrassa; Josep Manel Rodríguez, conseller delegat de Parc Audiovisual; i Pietat Hernández, gerent del Parc Audiovisual.

Dins de