Vés al contingut principal

La UAB es suma a una plataforma d'intercanvi científic de llibres digitals

04 jul. 2017
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
La Unió d'Editorials Universitàries Espanyoles (UNE) ha impulsat una plataforma d'intercanvi científic de llibres digitals que compta amb més de 4.700 títols que poden ser visualitzats en línia o descarregats. El Servei de Biblioteques i el Servei de Publicacions de la UAB hi participen.
Servei de Biblioteques de la UAB
El Servei de Publicacions i el Servei de Biblioteques de la UAB s'han incorporat a la nova plataforma d'intercanvi científic de llibres digitals de la Unió d'Editorials Universitàries Espanyoles (UNE). Entre altres continguts, els usuaris de totes les biblioteques universitàries i científiques d'Espanya adherides a la xarxa REBIUN poden accedir així a més de setanta títols del Servei de Publicacions en format electrònic a través de la plataforma de consulta Ebrary o des de qualsevol dispositiu connectat a la xarxa de la UAB.

En total, la plataforma comprèn una col·lecció composada per més de 4.700 títols de 39 editorials universitàries i centres de recerca amb una valoració econòmica aproximada de 57.000 euros. A més, el Servei de Biblioteques de la UAB ja ha publicat al seu catàleg digital 3.650 títols que formen part del programa d’intercanvi científic.

Les condicions de consulta i de préstec a la plataforma d'intercanvi científic de llibres digitals de la UNE són monousuari (és a dir, el llibre només pot ser ocupat per un usuari durant un determinat temps). Es poden visualitzar en línia, o bé descarregar-se per a un període de 14 dies.

Dins de