Vés al contingut principal

La UAB dona la benvinguda al nou alumnat amb sessions d'acollida a tots els centres

21 jul. 2022
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

El mes de setembre, les facultats de la UAB organitzen sessions de benvinguda per a l'alumnat que s'incorpora als estudis de grau el curs 2022-2023. Per saber on i quan es fa la sessió de cada titulació és necessari consultar el web del centre corresponent.

Estudiants

A les sessions d'acollida, membres del professorat ofereixen informació sobre la facultat, les titulacions i els serveis per a la comunitat universitària de la UAB. Aquestes trobades són també una ocasió per prendre el primer contacte amb els nous companys d'estudis.

Un total de 9.818 nous estudiants (el 21,14 % del sistema universitari català) han entrat als graus de la UAB en la primera assignació duta a terme per la Generalitat. El procés de matrícula s'ha posat en marxa aquest mes de juliol a tots els centres. La UAB, a més, acollirà les proves d'accés a la universitat de la convocatòria extraordinària de setembre.

Dins de