Vés al contingut principal

La UAB celebra la XIV Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura

04 oct. 2019
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El Dia de la Bici previst per aquesta setmana s'ha ajornat al dimarts 29 d'octubre. El programa de la XIV Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura s'ha actualitzat i les activitats dirigides a tota la comunitat universitària s'organitzaran en aquesta nova data.
Banner noticia SMSS UAB 2022
Sota el lema “Emergència Climàtica: La UAB actua!”, la UAB celebra la seva XIV Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura, en el marc del Campus SIS, amb l’objectiu de sensibilitzar a la comunitat campus dels avantatges econòmics, ambientals i socials de l’ús dels mitjans actius (a peu i en bici), del transport públic col·lectiu i la racionalització del vehicle privat de combustió fòssil, en tots els nostres desplaçaments quotidians.

Es tracta d’un esdeveniment que s’emmarca en la convocatòria de la Comissió Europea, i és un element clau de la línia estratègica transversal 2 i 3 de “Conscienciació” i “participació” del Pla de Mobilitat de la UAB 2018-24.

Durant la Setmana, la comunitat campus podrà participar de diverses activitats:

- Concurs de fotos #mobilitatsostenibleUAB19.
Operació BiciUAB. Vine en bici i esmorza gratis el Dia de la Bici!
Digue’ns la teva i entra en el sorteig d'una bici plegable!
- Taller de revisió de bicis amb VAIC.
- Curs: Acció, risc i prevenció d'accidents de trànsit amb Stop Accidentes

Concretament, el dia 29 d’octubre se celebrarà el Dia de la Bici, dia més significatiu de la Setmana, on es faran activitats a la Plaça Cívica entre les 10h i les 14h i on està convidada tota la comunitat. Durant la jornada podràs asessorar-te i provar alguns vehicles elèctrics!

Algunes de les activitats, amb requeriment d’inscripció prèvia, seran susceptibles de compensació horària pel personal de la UAB i de reconeixement de crèdits per l’alumnat.

La informació relativa a la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura està disponible al web.

Dins de