Vés al contingut principal

La UAB Barcelona Summer School estrena nous cursos aquest estiu

22 des. 2021
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

L’edició de Barcelona Summer School 2022 es presenta amb tres cursos nous i més presencialitat respecte de l’edició anterior.

SummerSchool2021

La setena edició de la UAB Barcelona Summer School, el programa de cursos de formació de l’estiu 90% en anglès, iniciarà la fase de promoció el proper mes de febrer, amb l’objectiu de donar a conèixer la seva oferta formativa, que dona dret a reconeixement acadèmic de crèdits i combina activitats acadèmiques i socials.

L’edició d’enguany obre la porta a nous cursos d’humanitats, ciències socials i enginyeria. En concret, els nous cursos són Teoria del Joc, Relacions Internacionals amb l’Àsia Oriental i Protecció de Dades: Ètica i Legislació. L’actual oferta formativa en espanyol com a llengua estrangera (nivells A2 i B1), en recerca científica, en arts escèniques i en la resta d’àmbits es manté, amb lleugeres variacions en el contingut.

El calendari d’aquesta setena edició queda disposat de la manera següent:

• 1r període: del 20 de juny al 8 de juliol (ambdós inclosos, 24 de juny festiu).
  • 2n període: de l’11 al 29 de juliol (ambdós inclosos).

Tots els cursos es desenvoluparan des de les nou del matí fins al migdia.

Malgrat la pandèmia, la UAB Barcelona Summer School s’ha proposat oferir aquesta edició amb un increment de la presencialitat dels cursos. El campus i les facultats tornaran a ser, durant un mes i mig, punts de trobada internacional. I continuarà el Buddy Programme, que ofereix activitats per enriquir l’experiència a la UAB i compartir vivències amb estudiants d’altres països.

L’estudiant de grau de la UAB té la possibilitat de fer fins a 36 crèdits ECTS de la seva titulació, si aquesta té un total de 240 crèdits, i 27 ECTS, si té un total de 180 crèdits, a la UAB Barcelona Summer School

Per a més informació, podeu consultar el web de la UAB Barcelona Summer School

Dins de