Vés al contingut principal

La UAB acull la prova pràctica de l'Olimpíada de Biologia

06 feb. 2017
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Dels 400 alumnes inicials que van realitzar la prova teòrica, només 20 en faran la pràctica del dia 8 de febrer. Els 6 millors classificats de la prova pràctica participaran a les Olimpíades de Biologia d’Espanya, del 23 al 26 de març a la ciutat de Pamplona.
Olimpíada de Biologia
El dia 8 de febrer, es realitzarà la prova pràctica de l’Olimpíada de Biologia de Catalunya a la Facultat de Biociències. Tindrà lloc a les 15 h i hi participaran els vint finalistes de la prova teòrica.

Els finalistes són alumnes de diversos centres docents d'Amer, L'Arboç, Barcelona, Figueres, Manresa, Mollerussa, Sant Martí Sarroca, Sant Quirze del Vallès, Vic i Vilafranca del Penedès. Es trobaran a la sala de graus de la Facultat i, tot seguit, realitzaran la prova pràctica d'immunologia als laboratoris C5-337 i C5-351, i la prova pràctica d'ecologia al laboratori C5-219.

Els guanyadors seran anunciats el 17 de febrer en un acte que tindrà lloc a les 19 h, a la sala Prat de la Riba de l'Institut d’Estudis Catalans (C. Del Carme, 47. Barcelona). Els sis vencedors rebran els premis i, més endavant, del 23 al 26 de març, participaran a l’Olimpíada de Biologia d'Espanya, que es durà a terme a Pamplona.

Les Olimpíades de Biologia de Catalunya estan organitzades des de l’any 2011 i s'adrecen als alumnes de segon curs de batxillerat d'arreu de Catalunya amb l'objectiu d'estimular el seu interès pel desenvolupament d'aquesta disciplica. El 4 de febrer passat, la Facultat de Biociències ja va acollir a 200 dels 400 alumnes que realitzaven la prova teòrica.

Dins de