Vés al contingut principal

La publicitària Imma Haro inaugura el curs a Ciències de la Comunicació

23 oct. 2017
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Imma Haro, directora general de Havas Worldwide Spain S.A. i professional amb una experiència destacada en publicitat, pronunciarà la xerrada "Aprofita el teu momentum en publicitat" a l'acte d'inauguració de curs de la Facultat de CC. de la Comunicació, el 24 d'octubre.
Imma Haro
El 24 d'octubre, Imma Haro, directora general de l'empresa Havas Worldwide Spain S.A., pronunciarà la lliçó inaugural del curs 2017-2018 a la Facultat de Ciències de la Comunicació, titulada "Aprofita el teu momentum en publicitat". L'acte tindrà lloc a les 16,30 h, a l'aula magna de la Facultat, i comptarà amb les intervencions de la vicerectora de Comunicació i de Promoció de la UAB, Virginia Luzón, i de la degana de la Facultat, María José Recoder.

La lliçó inaugural pretén fer una ullada a l'actualitat del sector parlant d'alguns dels seus eixos bàsics: el rol del consumidor, el marc tecnològic i l'entorn professional. No hi faltaran els consells i recomanacions a l'hora d'anar a buscar feina al sector i el repàs a les competències i les eines que cal dominar per treballar-hi.

Imma Haro es va llicenciar en Ciències de la Informació (especialitat publicitat) a la UAB, on va cursar també el Màster en Comunicació Audiovisual i Publicitat: noves tecnologies. Durant alguns anys, va continuar vinculada a la Facultat impartint classes al Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat.

Professionalment, abans de vincular-se a l'empresa Havas, Imma Haro va ser directora de màrqueting i comunicació de 24/7 Media Europe i directora de fidelització de FECEMD. El 2003, va esdevenir la directora de New Business de EURO RSCG-EONE fins que, tres anys més tard, va passar a ser la directora general d'EURO RSCG Barcelona. Actualment, és la directora general de Havas Worldwide (antiga EURO RSCG).

Dins de