Vés al contingut principal

La gent gran que estudia a la UAB puja a l'escenari

05 juny 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Néts i fills dels actors ompliran, de ben segur, la platea de la Sala Teatre de la UAB el proper dijous, 11 de juny, per aplaudir a aquests actors de la Universitat a l'Abast. Durant tot el curs han fet un taller de teatre com a complement als estudis universitaris als quals estan matriculats.
TeatreNitEstiu

El dijous, 11 de juny, es farà la representació de final de curs de la segona edició del Taller de Teatre de la Universitat a l’Abast. Enguany, els alumnes del taller oferiran una versió reduïda de l’obra “El somni d’una nit d’estiu”.

Els actor i actrius, que tenen en comú que tenen més de 50 anys i estan estudiant a la UAB, en la seva majoria, són alumnes del taller i provenen tant del programa Aprenent al Campus com de les Aules d'Extensió Universitària.

La professora Marta Sorribas, llicenciada en Art Dramàtic per l'Institut del Teatre de Barcelona, els ha impartit durant el curs aquest taller, i alhora els ha dirigit en l'obra que representaran.  Cada dimecres, des del mes de febrer, han assajat a l'edifici ETC del Campus de Bellaterra. El taller s'ha adreçat a les persones majors de 50 angys interessades a viure l'experiència del fet teatral des de dins, a participar i col·laborar en un muntatge teatral i a fer un tastet del procés de creació dramàtica i de feina d'actor i d'actriu.

El llenguatge teatral, el joc col·lectiu com a base de la creativitat de grup, nocions bàsiques d'interpretació, el procés de muntatge de l'obra (treball de taula, treball sobre les situacions i els personatges, moviments escènics bàsics, escenografia, vestuari, atrezzo) han estat els principals continguts del taller.

"El Somni d'una nit d'estiu", de William Shakespeare, és la comèdia per excel·lència, el joc i la màgia del teatre, en estat pur. La nit de Sant Joan i el bosc prop d'Atenes són el temps i l'espai encantats. Els joves d'amors desgraciats, els artesans beneits i els éssers màgics, es trobaran en aquest temps i aquest espai de coincidències, passions, errors i encanteris...

El somni d'una nit d'estiu, de William Shakespeare

Teranyina, fada

Ajudant de direcció: Rosa Carner

Direcció: Marta Sorribas

Reserva d'entrades omplint aquest formulari.

Dins de