Vés al contingut principal

La conferència mundial d'educació superior obre la convocatòria de contribucions

15 feb. 2022
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

La Conferència Mundial UNESCO d'Educació Superior 2022, que tindrà lloc a Barcelona del 18 al 20 de maig sota el lema "Reinventar l'educació superior per a un futur sostenible", obre fins al proper 5 de març la convocatòria per a que estudiants i docents enviïn les seves contribucions. A més, s'ha creat una plataforma per a joves per tal d'implicar-los en el procés de redefinició de l'educació superior.

WHEC2022

Pel que fa a la convocatòria, es convida a organitzacions i aliances a compartir coneixements, recerques, pràctiques o idees impactants per millorar les institucions i sistemes d'educació superior tant a nivell local com internacional. Es poden proposar diferents tipus d'aportacions que han de ser enviades per correu electrònic a l'adreça whec2022@unesco.org.

D'altra banda, la plataforma per a joves es troba al web youthwhec.org, presenta diverses oportunitats per a la participació abans i durant la conferència i es mantindrà activa un cop hagi finalitzat. Els usuaris tindran l'oportunitat d'assistir a classes magistrals en línia, seminaris, debats oberts i fòrums, i participar en enquestes, consultes i convocatòries per a emprenedors, artistes i investigadors, entre d'altres.

La conferència mundial busca contribuir a la millora de les organitzacions i els sistemes d'educació superior sota l'enfocament dels drets humans i l'agenda 2030 per al desenvolupament sostenible i amb la promesa de no deixar ningú enrere. L'edició d'enguany serà la primera que tindrà lloc fora de la ciutat de París. L'organització compta amb la implicació de la Global University Network for Innovation (GUNi), presidida i promoguda per l'Associació Catalana d'Universitats Públiques (ACUP).

La UAB, amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible

• Vida terrestre
  • Vida submarina
  • Treball digne i creixement econòmic