Vés al contingut principal

L'obra "Vaginem", a la Sala Teatre de la UAB

02 març 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Interpretada i creada per un grup de dones de la comunitat UAB, "Vaginem!" és un espectacle nascut per a remoure consciències, segons les seves autores. L'obra s'interpretarà a la Sala Teatre de la UAB el dimecres, 4 de març, a les 18 hores.
Vaginem
Vaginem! és un grup de noies del Poblet i el Fort Pienc que pugen als escenaris per a remoure consciències. Van començar interpretant els Monòlegs de la Vagina d'Eve Ensler i els va agradar tant que van experimentar per a crear un nou espectacle.

Les intèrprets creuen que és imprescindible que les dones es visualitzin als espais públics i parlin d'allò que els importa, sense prejudicis ni tabús, amb humor i seriositat. Han inventat un nou mot, "vaginar", i per això afirmen "vaginem!".

Aquesta obra ha estat seleccionada d'entre totes les propostes que es van presentar a Autònoma Actua, juntament amb altres espectacles triats per aquest curs acadèmic. Autònoma Actua és un programa d’activitats musicals, escèniques i artístiques proposades per a membres de la comunitat universitària.

L’objectiu principal és fomentar les actuacions al Campus dels estudiants, PAS i PDI que tinguin iniciatives artístiques o formin part d’algun grup de música, teatre o dansa, i vulguin presentar-se en els espais de programació cultural durant la Festa Major de la UAB o a la Sala Teatre de la UAB dins la programació estable de Cultura en Viu

Dins de