Vés al contingut principal

L'ICE organitza la VII jornada sobre experiències innovadores a secundària

29 juny 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Prop de 400 professors d'institut participaran, el 30 de juny, a la VII jornada sobre experiències innovadores a secundària, que organitza l'Institut de Ciències de l'Educació de la UAB. Es desenvoluparà a la Facultat de Veterinària i al Rectorat i comptarà amb dues ponències de Neus Sanmartí i Eduard Vallory.
Facultat de Veterinària de la UAB
El 30 de juny, l'Institut de Ciències de l'Educació (ICE) de la UAB organitza l'edició d'enguany de la jornada sobre experiències innovadores a secundària, que tindrà lloc al llarg del matí, a la Facultat de Veterinària i al Rectorat, sota el títol "Parlar, interpretar, investigar i definir els principis de l'aprenentatge del segle XXI". Hi participaran prop de 400 professors de secundària que faran una síntesi del treball realitzat i plantejaran noves propostes per al proper curs.

A les 10 h, a la Facultat de Veterinària, onze tallers sobre diversos aspectes relacionats amb la innovació docent en secundària permetran al professorat compartir les seves experiències. I a les 12,15 h, després d'una pausa, la sala d'actes del Rectorat acollirà la sessió plenària de la jornada, que tractarà sobre els reptes de l'escola del segle XXI. Hi intervindran Neus Sanmartí, catedràtica emèrita del Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals de la UAB, i Eduard Vallory, president del Centre Unesco Catalunya i impulsor del projecte Escola Nova 21.

Aquesta trobada arriba enguany a la setena edició. L'ICE compta amb una Xarxa d'Instituts Innovadors associats a l'institut per tal de facilitar transferència de coneixements en el camp de l'educació i la formació continuada dels professionals del sector mitjançant accions i trobades com ara aquesta jornada.

Dins de