L'ICE lliura els premis de l'onzena edició del programa Argó
El jurat de l'11è Premi Argó 2014 va decidir donar el primer guardó a Iratxe Lacalle, de l'Escola Massana (Barcelona), pel seu treball de recerca titulat "Zorrotzaurre Hutsartean, 'alternativas para un punto muerto'". L'acte de lliurament es va fer el passat 22 d'octubre i hi van assistir la vicerectora d'Estudiants i Cooperació, Sílvia Carrasco; el president del Consell Social de la UAB, Gabriel Masfurroll; la directora de l'ICE, Carme Ruiz; el subdirector general d'Ordenació de la Formació Professional Inicial i Ensenyaments de Règim Especial de la Generalitat, Jordi Blanch; el coordinador per a les relacions amb l'ensenyament secundari a la UAB i president del jurat del Premi Argó, Jaume Moncasi; el metge del Servei Assistencial de Salut de la UAB i membre del jurat Pau Cendon; i el secretari del jurat, Josep Masalles.
El segon premi va ser per al treball "El sentido del vestido", de Lea Martínez, de l'Escola Massana (Barcelona), i els tercers premis per a "El lloc dels fets. Andrea Camilleri", d'Alèxia Arbonés, i per a "Un día en la vida de Salvo Montalbano", d'Amanda Jerez, totes dues d'EAS Deià (Barcelona). A més, es va donar la menció honorífica als treballs "Liyo Restaurant", de Mònica Cañas i Fernando de Sayve (Escola Superior d'Hosteleria de Barcelona), "Projecte Desenfoca't", de Blanca Castelar, Núria Esplugas, Ricard León, Jennifer Oliva i Míriam Orteu (Centre de Formació Professional Bemen3 de Barcelona), "Pomada i crema contra la Psoriasis. Psoriacare", d'Àlex Navarro (Escola del Treball de Barcelona) i "RaionSecurity. Friendly Antivirus", d'Ana Ramírez (Escola d'Art i Disseny de Sant Cugat).
Aquests premis s'emmarquen dins del Programa Argó, iniciativa de l'Institut de Ciències de l'Educació (ICE) de la UAB, i distingeixen els millors treballs de recerca realitzats per alumnes de batxillerat i de cicles formatius de grau superior que s'estan preparant per entrar a la universitat. El programa ofereix assessorament i suport a aquests estudiants, però també concedeix actualització de coneixements per al professorat i la possibilitat de saber quins són els projectes i les recerques que es fan a la UAB, així com conèixer els seus centres d'estudi.