Vés al contingut principal

L'Escola de Postgrau organitza el I cicle de conferències d'actualitat i d'interès

14 juny 2017
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Manuel Cermerón, conseller delegat de SUEZ Advanced Solutions Spain, va parlar de noves tecnologies i innovació al I cicle de conferències d'actualitat i d'interès, que organitza l'Escola de Postgrau. La primera de les tres sessions del cicle va tenir lloc el passat 21 de juny.
Escola de Postgrau
El 21 de juny va tenir lloc la primera sessió del I cicle de conferències d'actualitat i d'interès, que organitza l'Escola de Postgrau i que imparteix Manuel Cermerón, conseller delegat de SUEZ Advanced Solutions Spain i membre del Consell Assessor Científic del CSIC. Va tractar principalment sobre l'impacte de les noves tecnologies a la innovació i els models de negoci.

El cicle consta de tres xerrades a la sala de graus de l'Escola de Postgrau, de 13 a 14,30 h. A la primera conferència, titulada "Disrupció tecnològica. Per què precisament ara?", Cermerón va oferir una visió general del desenvolupament tecnològic actual tot dissertant sobre la digitalització, la Llei de Moore o la famosa llegenda de Sissa. La segona sessió tindrà lloc el 21 de setembre i es titularà "Digitalització. La dada com un actiu a gestionar". I la tercera i última xerrada, el 21 de desembre, durà per títol "Ambidextra organitzacional: la innovació com a eina per al desenvolupament de negoci".

Cermerón és enginyer industrial per la UPC i va cursar un postgrau en Direcció Estratègica de Negocis i Persones a ESADE. La seva trajectòria professional ha passat per empreses com Accenture, Agbar o Aqualogy. SUEZ Advanced Solutions Spain, la companyia que encapçala actualment, pertany a la multinacional Suez Environnement, que opera principalment als sectors del tractament d'aigües i la gestió de residus.

El cicle consta de quaranta places. Per assistir-hi, és necessari inscriure's prèviament escrivint a l'adreça ep.direccio.actes@uab.cat. La inscripció té un cost de 240 euros i els participants obtindran una acreditació d'assistència.

Dins de