Vés al contingut principal

L'Escola de Doctorat estrena nou espai de treball per al personal investigador en formació

05 jul. 2023
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

A partir d’aquest mes de juliol, l’Escola de Doctorat posa a disposició de tots els seus doctorands i doctorandes un nou espai de treball, dissenyat conjuntament amb l'Escola de Postgrau.

Imatge del nou espai de l'Escola

El nou espai està ubicat a la segona planta de l’Edifici U (Escola de Doctorat i de Postgrau) i compta amb tot el mobiliari necessari per poder treballar amb ordinadors portàtils. També disposa d’un racó amb sofà per fer networking.

L’espai, que estarà obert de dilluns a divendres en horari de 9 a 18 h, està especialment pensat per a ús i gaudi del personal investigador en formació i vol ser un punt de trobada on doctorands i doctorandes de diferents disciplines puguin establir nexes i fer xarxa. Per poder fer-lo servir, de moment, no serà necessari fer reserva. Cal tenir però en compte que l’espai romandrà tancat durant el mes d’agost.

Aquesta iniciativa està emmarcada dintre del compromís de l’Escola de facilitar espais de trobada informal entre el personal investigador més jove.

Dins de