Vés al contingut principal

L'Escola de Doctorat de la UAB acull la jornada "I després del doctorat, què?"

20 juny 2023
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

El proper dimecres 21 de juny  tindrà lloc, a la Sala Carles de Perelló de l’Escola de Doctorat, la jornada “I després del doctorat, què?”, orientada a donar algunes claus de futur als investigadors i investigadores dels últims cursos del doctorat.

DespresDelDoctorat

L’Escola de Doctorat ha organitzat, juntament amb el Servei d’Ocupabilitat de la UAB i la xarxa Alumni, una jornada que pretén oferir una visió àmplia de les possibilitats que hi ha després del doctorat dins o fora de l’àmbit acadèmic/universitari.

L’acte, que començarà a les 16 h, inclourà un petit taller sobre les diferències entre el currículum acadèmic i el no acadèmic. Posteriorment, s’obrirà una taula rodona en la que doctors i doctores amb diferents perfils parlaran, des de la seva experiència personal, de les sortides professionals que ofereix el doctorat.

El personal investigador en formació interessat en assistir-hi pot fer la seva inscripció mitjançant l’Aula Moodle de l’Escola de Doctorat.

Dins de