Vés al contingut principal

L'ECIU University ofereix dues estades de pràctiques extracurriculars

26 juny 2024
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Les dues ofertes de pràctiques, una per donar suport a la comunicació corporativa i l’altra per implementar reptes, tenen una durada total de 366 hores i una dedicació setmanal de 15 hores. La data límit de sol·licitud és el 19 de setembre.

Contractaciço estudiant en pràctiques

L’ECIU University a la UAB busca un estudiant per donar suport a les activitats de comunicació corporativa i promoció entre la comunitat universitària. Les principals tasques consistiran a actualitzar i traduir el contingut de les pàgines web de l’ECIU University, els Reptes UAB, el HubB30, entre d’altres projectes del Gabinet de Projectes Institucionals; ajudar en la creació de publicacions de difusió a les xarxes socials; donar suport en l’enregistrament i l’edició de vídeos de YouTube o presentacions presencials o virtuals per al PTGAS, el PDI i els estudiants, i ajudar a preparar material promocional.

D’altra banda, l’ECIU University també ofereix una estada de pràctiques amb l’objectiu de donar suport en la formulació de reptes amb agents del territori i personal docent de la UAB. Les principals tasques de l’estudiant en pràctiques consistiran a captar reptes del territori vinculats als objectius de desenvolupament sostenible; identificar el professorat de la UAB que pugui treballar el repte des de la Universitat; ajudar en la publicació i la difusió dels reptes identificats, i donar suport en el disseny i la tramitació de plans d’estudis d’aprenentatge basat en reptes.

Aquestes ofertes de pràctiques extracurriculars estan obertes fins al 19 de setembre, i la incorporació serà a mitjans de setembre. Els convenis tenen una durada total de 366 hores, amb una dedicació de 15 hores setmanals, en horari flexible (preferiblement de matí) i una remuneració de 510 € bruts mensuals.

Les persones candidates, que han de tenir un nivell B2 d’anglès, poden apuntar-se a les ofertes a través del Nexus.

Més informació: Suport a la comunicació corporativa (ID 37549)
Suport a la implementació de l’aprenentatge basat en reptes (ID 37551)

La UAB, amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible

• Educació de qualitat