Vés al contingut principal

L'ACUP renova la seva junta directiva

14 gen. 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
La Junta Directiva de l'Associació Catalana d'Universitats Públiques (ACUP) es renova cada any de manera rotatòria. Durant el 2015, Enric Fossas, rector de la UPC, passa a ser el president, i Gabriel Masfurroll, president del Consell Social de la UAB, ocupa la vicepresidència segona.
Reunió de la junta directiva de l'ACUP
L'Associació Catalana d'Universitats Públiques (ACUP) ha mantingut avui una reunió en què s'ha aprovat la renovació de la seva junta directiva. El rector de la Universitat Politècnica de Catalunya, Enric Fossas, és el nou president de l'Associació, càrrec que ha exercit el rector de la Universitat de Lleida, Roberto Fernández, durant aquest darrer any.

Pel que fa a la resta de membres de la nova junta directiva, la vicepresidència recau en el rector de la Universitat de Girona, Sergi Bonet; la secretaria, en el rector de la UdL, Roberto Fernández; la vicepresidència segona, en el president del Consell Social de la UAB, Gabriel Masfurroll; i la vicepresidència tercera, en el president de Consell assessor Fundació Universitat Oberta de Catalunya, Josep Vilarassau.

L'ACUP va ser creada l'any 2002 per iniciativa de les universitats de Barcelona, Autònoma de Barcelona, Politècnica de Catalunya, Pompeu Fabra, Girona, Lleida, Rovira i Virgili i Oberta de Catalunya. La seva finalitat principal és ser la veu essencial de les universitats publiques de Catalunya i sumar esforços per promoure iniciatives, programes i projectes conjunts pel bé de la millora del sistema universitari i perquè aquest constitueixi un motor de desenvolupament social, cultural i econòmic.

Dins de