Vés al contingut principal

Joves periodistes graduats per la UAB promouen un taller sobre llenguatge inclusiu

24 oct. 2018
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El divendres, 26 d'octubre, el periodista Nacho Esteban, especialitzat en lingüística, impartirà un taller sobre Llenguatge Inclusiu. L'activitat, que busca "acabar amb els estereotips a través de les paraules", està organitzada per quatre exestudiants de Periodisme que es van graduar recentment per la UAB.
Taller Llenguatge Inclusiu 26 octubre
Els exestudiants Irene Aguilar, Núria Boada, Míriam Guerra i Óscar Padilla, acabats de graduar en Periodisme per la Universitat Autònoma de Barcelona, ​​han rebut un Premi Extraordinari de Comunicació per al Desenvolupament, atorgat per la Fundació Autònoma Solidària (FAS) per implementar una iniciativa que van planificar durant l'últim semestre de la carrera.

La campanya de sensibilització sobre Llenguatge Inclusiu va ser dissenyada com a projecte a l'assignatura "Comunicació, Cooperació i Desenvolupament", coordinada pels professors Teresa Velázquez i Ricardo Carniel Bugs, sent finalment seleccionada per la FAS per dur-se a terme a la Facultat de Ciències de la Comunicació.

L'activitat central serà el dia 26 d'octubre, quan el periodista Nacho Esteve, especialitzat en lingüística, impartirà un taller sobre Llenguatge Inclusiu, una iniciativa que busca "acabar amb els estereotips a través de les paraules".

La formació tindrà lloc a la Facultat de Ciències de la Comunicació, és oberta a tota la comunitat universitària i gratuïta, però té places limitades pel que cal inscripció prèvia a través del correu tallerllenguatgeinclusiu@gmail.com. Els assistents poden triar entre dos torns (12h-14h o 15h-17h) i rebran certificats de participació.

El taller també compta amb el suport de l'assignatura de "Comunicació, Educació i AlfabetitzacióMediàtica" i de l'Observatori Mediterrani de la Comunicació (OMEC).

Dins de