Vés al contingut principal

Jornada sobre la inserció laboral de les persones amb discapacitat

22 oct. 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El programa UAB-Impuls i Treball Campus organitzen l'activitat el proper divendres 30 d'octubre per sensibilitzar entorn la inserció al mercat de treball de les persones amb discapacitat, oferir recursos, compartir bones pràctiques i mostrar exemples reals d'èxit L'entrada és lliure però requereix inscripció.
Jornada per a la Inserció laboral de persones amb discapacitat (PIUNE)

El Programa per a la inserció laboral de l'alumnat amb discapacitat de la UAB - UABImpuls es desenvolupa conjuntament pel Servei d'Atenció a la Discapacitat - PIUNE i per Treball Campus, el  servei d'inserció laboral de la UAB. L'objectiu de la col·laboració és facilitar la inserció en el mercat de treball dels estudiants amb diversitat funcional de la universitat. Per assolir la meta, ofereix serveis tant a estudiants i titulats de la UAB amb discapacitat com a les empreses.

Entre les accions que desenvolupen, en aquesta ocasió organitzen el pròxim divendres 30 d’octubre la jornada "La inserció laboral de les persones amb discapacitat. Recursos, bones pràctiques i exemples reals". La Sala d'Actes de la Facultat d'Economia i Empresa serà l'espai de la trobada, que tindrà lloc entre les 10.00 h i les 12.00 h. L'activitat comptarà amb l'assistència d'empreses i fundacions especialitzades.

De la mà de la consultora en desenvolupament professional i personal, Anna Rosell, l'acte permetrà parlar de recursos i eines per avançar en la cerca de feina, bones pràctiques i exemples reals de casos d'inserció laboral de persones amb diversitat funcional.

És una activitat oberta a tota la comunitat però requereix inscripció prèvia, que es pot formalitzar a través d'aquest enllaç.

Si tens alguna necessitat específica i vols assistir a la jornada fes-nos-ho saber

Dins de