Vés al contingut principal

Ja tenim aquí les carpetes de la UAB 2023-2024

14 jul. 2023
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Descobreix les noves carpetes del curs 2023-2024, amb un disseny d’inspiració impressionista que es concreta en quatre models diferents que es distribuiran aleatòriament. Quin model serà el que et toqui lluir sota el braç?

Les carpetes de la UAB 2023-2024

Diversitat en el disseny com a reflex de la diversitat que s’hi viu al Campus de la UAB, perquè hi ha maneres diverses de presumir que formes part de la comunitat UABer!

Estem d’estrena... i enguany la carpeta de la UAB s’ha multiplicat per quatre! I és que una universitat de campus, amb tantes possibilitats com ofereix el nostre espai natural únic, amb una oferta àmplia i diversificada, i on conviuen persones amb característiques ben diverses, no en tenia prou amb un disseny per il·lustrar tots els mons que es poden viure quan formes part de la família UAB!

Sense perdre de vista el verd que caracteritza una universitat amb un 60% de superfícies verdes i que representa la nostra aposta per un món més ecològic, saludable i sostenible, el disseny incorpora una mirada que recorda l’impressionisme pictòric i que recull la lluminositat que impregna les més de 150 hectàrees d’espai natural que donen a la UAB el seu caràcter únic.

Les carpetes, les pots veure al nostre instagram, es començaran a distribuir a les jornades de benvinguda del setembre (si t’acaben d’assignar plaça i t’has de matricular aquests dies, no t’oblidis de repassar el “pas a pas” de la matrícula de primer) de manera aleatòria, mantenint el suspens fins que recullis la teva carpeta que serà quan sabràs quin model et tocarà. A nosaltres ens agraden tots 4 i estem convençuts que tu també rebràs amb satisfacció la teva carpeta, sigui quin sigui el disseny que l’atzar posi sota el teu braç.

Dins de