Vés al contingut principal

IV Jornades d'Innovació Docent de la UAB

10 maig 2022
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

El proper 10 de maig se celebraran les IV Jornades d'Innovació Docent a la UAB, organitzades per la Coordinació de Formació i Innovació Docent de l'Institut de Ciències de l'Educació i la Unitat de Formació i Desenvolupament Professional. Tindran lloc al Rectorat i a la Facultat de Veterinària de la UAB de 9 h a 17h.

Jornades d'Innovació Docent

L'objectiu de les jornades és crear un espai de reflexió i d'intercanvi d'experiències entre el personal interessat en la innovació educativa, i s'organitzarà en tres actes que se celebraran a la Sala d'Actes del Rectorat:

- 9.30 h: Conferència inaugural Generació Blockchain: la joventut en l'era hiperdigital, a càrrec del Dr. Carles Freixa.

- 10.30 h: Taula rodona sobre els Reptes de la Innovació Docent a la UAB, a càrrec de les Doctores Sònia Parella, Jessica Jaques, Aura Hernández i Sònia Casillas.

- 12 h: Lliurament del Premi Excel·lència Docent 2022, a càrrec del Rector Javier Lafuente i de la premiada Dra. Carme Mangiron.

Seguidament, de 15.30 h a 17 h es faran tres tallers a la Facultat de Veterinària de la UAB:

- Projecte ECIU: La perspectiva de gènere en l'aprenentatge per reptes i micromòduls, presentació del taller a càrrec d'Anna Cros, dinamitza Begonya Sáez (Departament de Filosofia). Seminari B de la Facultat de Veterinària.

- Com treballar els ODS a la docència, presentació a càrrec de Carmen Ruiz Bueno, dinamitza Silvia Puente (Departament de Teoria de l'Educació i Pedagogia Social). Aula 8 de la Facultat de Veterinària.

- Foment del benestar emocional a les aules universitàries, presentació a càrrec d'Anna Ortiz, dinamitza Anna Muro (Departament de Psicologia bàsica, Evolutiva i de l'Educació). Aula 9 de la Facultat de Veterinària.

Més informació i inscripcions al web de les IV Jornades d'Innovació Docent de la UAB.

Dins de