Vés al contingut principal

Investigadors analitzen l’impacte del desenvolupament de la intel·ligència artificial

24 feb. 2020
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
L’associació AmicsUAB organitza la xerrada “Intel·ligència Artificial VS intel·ligència humana”, a l’Ateneu Barcelonès. Com a ponents es comptarà amb els investigadors Ramon López de Mántaras i Òscar Villarroya. La moderadora serà la Mercedes Pérez Oliva, periodista d'El País.
Ateneu Barcelonès
L’associació AmicsUAB organitza la xerrada “Intel·ligència Artificial VS intel·ligència humana”, que es realitzarà el proper dimarts 28 d’abril a les 18:30 hores a l’Ateneu Barcelonès (Carrer de la Canuda, 6, Barcelona). Com a ponents es comptarà amb la presència de  Ramon López de Mántaras i Òscar Vilarroya. La moderadora serà la Mercedes Pérez Oliva, periodista d’El País i col·labora com a analista política en diferents mitjans de comunicació.

Ramon Lopez és informàtic i físic, director de l’Institut d’Investigació en Intel·ligència Artificial del CSIC-UAB. També és professor d’investigació del Consell Superior d’Investigacions Científiques. Òscar Vilarroya és doctor en ciència cognitiva i director de la unitat de recerca en neurociència cognitiva a la UAB. Afirma que el seu “interès per enriquir l'accés als coneixements neurocientífics l’ha dut a participar en projectes que l'han apropat a les arts escèniques”.

L’activitat s’emmarca en el cicle Universitat Opina de l’associació AmicsUAB, que busquen donar a conèixer l’opinió de la comunitat universitària catalana sobre qüestions que afecten la vida dels ciutadans.

La inscripció a l’acte és gratuïta a través de la web

Dins de