Inscriu-te a l’acte de cloenda de la FAS 2018-2019
La Fundació Autònoma Solidària celebra el 29 de maig l’acte de cloenda del curs 2018-2019. La trobada serà moderada pel periodista Sergi Picazo, es farà un balanç del curs acadèmic a partir de la veu d’agents vinculats a la FAS que posaran en comú el paper de la Fundació com a entitat transformadora.

La trobada servirà per fer balanç del curs, amb dades d’impacte de les principals accions. Posteriorment, es desenvoluparan dues taules rodones on es donaran veu a aquells agents que participen en les activitats que fan de la FAS una entitat social universitària de referència. A través del seu testimoniatge coneixerem millor quina estat la tasca desenvolupada en matèria d’acollida a persones refugiades, en voluntariat, atenció a la discapacitat, educació per a la justícia global, salut o medi ambient.
- La primera estarà centrada en el Programa d'Acollida-Refugi de la FAS. La taula estarà integrada per quatre persones vinculades al programa d'Acollida; cadascuna d’elles amb diferent perfil i diferent relació i implicació amb el programa.
- La segona taula rodona "Experiències de voluntariat" estarà formada per persones que tenen alguna implicació i relació amb els diferents programes de voluntariat que gestiona la FAS, i explicaran la seva experiència en aquests.
La cloenda se celebrarà el 29 de maig a les 12h a la Sala d’Actes del Rectorat. Totes les persones vinculades a la FAS hi estan convidades: voluntaris i voluntàries, estudiants en pràctiques i amb beca, membres de la comunitat UAB, entitats i organismes que fan possible les activitats a través del finançament i tota persona vinculada als programes o a la comunitat universitària. Per assistir-hi, només cal omplir el formulari d'inscripció.
Si voleu més informació de la jornada, podeu contactar-nos a través de fas@uab.cat o al 93 581 24 85.