Vés al contingut principal

Inscripcions a la conferència «Seguretat i salut laboral: arrelament innegociable»

17 feb. 2023
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

El proper 23 de febrer a les 11 h, en el marc de la campanya de sensibilització en riscos laborals de la UAB, tindrà lloc la conferència «Seguretat i salut laboral: arrelament innegociable», impartida pel catedràtic de Dret Laboral i Seguretat Social de la UPF Manuel Luque, a l’auditori de la Facultat de Filosofia i Lletres de la UAB.

Prevenció laboral

S’obren les inscripcions al personal de la Universitat per assistir a la conferència «Seguretat i salut laboral: arrelament innegociable», emmarcada en la campanya de sensibilització en relació amb la prevenció de riscos laborals iniciada per la Universitat Autònoma de Barcelona.

La conferència, impartida per Manuel Luque, catedràtic de Dret laboral i Seguretat Social de la Universitat Pompeu Fabra, té la finalitat de donar a conèixer la visió innovadora de la prevenció de riscos en l’àmbit universitari. Per aquest motiu, se’n recomana l’assistència al personal de la UAB.

La ponència es farà el dijous 23 de febrer a les 11 h a l’auditori de la Facultat de Filosofia i Lletres. La durada serà d’una hora i s’obrirà un torn de preguntes en què es podran exposar els dubtes en relació amb la temàtica. Per poder assistir-hi es requereix inscripció prèvia.

Formulari d'inscripció prèvia (23/02/2023, 11 hores, auditori de Lletres).

La UAB, amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible

• Salut i benestar