Vés al contingut principal

Iniciada la campanya de plantació d’arbres al campus

24 feb. 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
La Unitat d’infraestructures i de Manteniment (Direcció d’Arquitectura i de Logística) coordina la plantació d’arbres arreu del campus. Alguns substituiran els que han caigut a causa de fenòmens meteorològics o perquè estaven en mal estat, mentre que altres seran de nova plantació.
Imatge noticia plantació arbres al campus
Les següents espècies es plantaran al campus de la UAB per substituir, principalment, els arbres en mal estat o que han caigut a causa de fenòmens meteorològics, mentre que altres seran de nova plantació:
  • Perers de flor i parròties (o arbres de ferro) al carrer de la Vall Moronta.
  • Lledoners, roures, magnòlies i ginkgos a la plaça del Coneixement.
  • Alzines sureres a la plaça Acadèmica.
  • Arbres de les tulipes a l'avinguda de Serragalliners.
  • Mèlies a l'aparcament de Serragalliners (tram situat entre l’IES Pere Calders i l’edifici G6 de la Facultat de Ciències de l’Educació).
  • Un roure exemplar per substituir el que va caure el passat mes de juliol a la zona C2, propera al bar de Ciències Socials.

Preguem disculpeu les molèsties que aquestes tasques us puguin ocasionar.

La informació s'anirà actualitzant periòdicament al web de l’Oficina de Medi Ambient.

Dins de