Vés al contingut principal

Informació sobre les jornades "De la UAB al Món"

03 oct. 2024
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Entre els dies 7 i 17 d'octubre de 2024 tindran lloc les jornades De la UAB al Món, adreçades a l'alumnat interessat en marxar amb un programa de mobilitat internacional el proper curs 2025/2026.

Imatge de la UAB al Món sessions informatives

Si vols conèixer quan i on és la teva reunió, clica aquí per inscriure't!

Durant aquests dies es duran a terme diferents xerrades per tal d'explicar els tràmits que heu de realitzar per sol·licitar la participació en un programa de mobilitat i els terminis en què podeu demanar. Algunes de les sessions s'organitzen de manera conjunta amb diferents facultats.

Les sessions són presencials per a cada centre i cal inscripció prèvia.

És molt important que t'inscriguis a la sessió específica del teu centre per tal d'obtenir la informació adequada als teus estudis.

Si vols més informació, consulta aquest enllaç o pots contactar amb nosaltres als correus: erasmus@uab.cat i uab.exchange.programme@uab.cat. També pots consultar tota la informació sobre programes de mobilitat al web sobre programes d'intercanvi UAB.

Dins de