Vés al contingut principal

Informació sobre la vaga d'estudiants

26 abr. 2018
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
L'evolució de la vaga d'estudiants del 26 d'abril a la UAB ha estat desigual segons els centres docents.
Logotip de la Universitat Autònoma de Barcelona
La vaga d'estudiants convocada per al 26 d’abril va tenir una afectació desigual als centres docents de la UAB, similar a la jornada del dia 25.

A les facultats de Ciències de la Comunicació, Ciències Polítiques i Sociologia, Dret, Ciències de l’Educació, Traducció i Interpretació i Filosofia i Lletres la docència presencial va ser molt reduïda (s’han realitzat entre el 0% i el 5% de les classes programades).

A les facultats de Ciències i Biociències, Veterinària, Medicina i al campus de Sabadell el seguiment va ser més irregular (s’han realitzat entre el 25% i el 50 % de les classes programades).

L’Escola d’Enginyeria i la Facultat d’Economia i Empresa no tenien docència presencial programada.

L’accés al campus a primera hora del matí es va veure afectat per la presència de piquets als vials interns i als centres. Alguns piquets van cremar pneumàtics i van intentar cremar mobiliari urbà.

A partir de les 11 hores es va normalitzar la mobilitat a tot el campus.

Dins de