Vés al contingut principal

Informació sobre la vaga d'estudiants

26 oct. 2017
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Informació sobre la jornada de vaga d'estudiants del 27 d’octubre i valoració de l’Equip de Govern dels tres dies de vaga.
Logotip de la Universitat Autònoma de Barcelona
La vaga d'estudiants del 27 d'octubre a la UAB ha tingut una afectació molt limitada.

La normalitat ha estat completa a les escoles d'Enginyeria i de Postgrau i a les facultats de Biociències, Ciències, Filosofia i Lletres, Medicina, Psicologia i Veterinària, així com al Campus de Sabadell.

A les facultats d’Economia i Empresa, Ciències de la Comunicació,  Ciències de l'Educació i Traducció i Interpretació s'han fet classes amb normalitat amb una menor assistència d'alumnes.

Finalment, a les facultats de Ciències Polítiques i Sociologia i Dret l’activitat ha estat molt reduïda.

Valoració de l’Equip de Govern

L’Equip de Govern sempre ha defensat que davant tota convocatòria de vaga estudiantil s’ha de respectar tant el dret de vaga com el dret d’assistir a classe. En aquest sentit, rebutja alguns fets que s’han produït aquest dies a diversos centres del Campus, on grups reduïts d’estudiants han impedit l’accés i fet impossible a la pràctica el desenvolupament de les activitats docents programades, imposant-se al dret d’altres estudiants d’assistir-hi.

Davant d’eventuals convocatòries en el futur proper, l’Equip de Govern està treballant per poder assegurar els recursos necessaris que permetin garantir el lliure exercici dels dos drets per part de l’alumnat.

Dins de