Vés al contingut principal

Informació sobre la jornada de vaga d'estudiants del 25 d’octubre

25 oct. 2017
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El desenvolupament de la vaga d’estudiants del 25 d’octubre a la UAB ha estat desigual segons els centres docents.
Logotip de la Universitat Autònoma de Barcelona
A Veterinària, Medicina, Enginyeria, Ciències i Biociències s’han fet les classes amb normalitat.

A Traducció i Interpretació, Economia i Empresa, Dret, Ciències de l’Educació i Ciències de la Comunicació no s’han impartit totes les classes programades i l’assistència de l’alumnat ha oscil·lat entre el 25% i el 50%.

A les facultats de Ciències Polítiques i Sociologia i Filosofia i Lletres no s’ha impartit cap classe a les aules.

A primera hora del matí hi ha hagut un breu tall de l’autopista AP-7 en senyal de protesta per un grup d’estudiants. Piquets informatius de la vaga han bloquejat les portes dels centres docents i han dificultat l’accés a les aules d’alguns d’ells.

Dins de