Vés al contingut principal

Info day sobre el Clúster 2: Cultura, Creativitat i Societat Inclusiva del programa Horizon

02 nov. 2023
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

L'Oficina de Projectes Internacionals (OPI) de la UAB organitza una jornada sobre les properes convocatòries del Clúster 2 (Culture, Creativity and Inclusive Society) del programa Horizon Europa, adreçada al personal investigador de la UAB el proper 7 de novembre, a les 10 h, a la sala de Graus de la Facultat de Filosofia i Lletres. Cal inscripció prèvia a través d’aquest enllaç fins el dia 3 de novembre per assistir-hi.

Info Day Cluster 2 Horizon 2020

La sessió compta amb la presència de la National Contact Point d’aquest clúster, Aïda Díaz, qui també valorarà les idees de projectes per a les persones interessades en coordinar-ne algun. Hi intervindrà també Núria Claver, cap de l’OPI, per explicar les oportunitats de finançament del Clúster 2 en les convocatòries del 2024 i els serveis de suport que ofereix la Universitat.

La jornada comprèn xerrades sobre dos casos d’èxit de projectes. El primer cas, REFUGE-ED Effective practices in education, mental health and psychosocial support for the integration of refugee children, l’explicarà Elisabeth Torras-Gómez, investigadora Margarita Salas del Departament de Sociologia. El segon, EXPRESS2 - Specify and Protect the EU Social Contract, anirà a càrrec d’Antoni Abat i Ninet, investigador Maria Zambrano de l’Institut d'Estudis Europeus i investigador principal del projecte.

En cas de tenir alguna idea de projecte, les persones interessades poden pots fer- la arribar als organitzadors a través d’aquest formulari. El dia de la jornada, entre les 12.15 h i les 13.15 h, s’oferirà orientació al respecte en una entrevista individual.

Programa de la Jornada

Dins de