Vés al contingut principal

Heron Santana Gordilho al màster en Dret Animal i Societat

14 març 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Durant els pròxims dies, 17 i 18 de març, el Dr. Heron José de Santana Gordilho impartirà dues classes al màster en Dret Animal y Societat, dins el mòdul “Dret Animal a Llatinoamèrica”.
Heron Santana Gordilho al Máster en Dret Animal i Societat
El màster en Dret Animal y Societat és un programa d’especialització professional, que té com a objectiu la formació d’experts en el treball relacionat amb animals, des d’una perspectiva jurídica, tenint en compte les necessitats d’una societat global i la creixent sensibilització cap als animals com a éssers amb sentiments (sentient beings).

Els dies 17 i 18 de març, rebrà la visita del Doctor Heron Gordilho, reconegut com un dels grans promotors dels drets dels grans simis. Un dels seus majors assoliments en el sector ha estat la obtenció del Habeas Corpus per a la ximpanzé, Suica, al zoològic de Salvador Bahía.

El Doctor Gordilho es també fiscal en Dret Ambiental a Brasil, coordinador del Nucli Interdisciplinar de Pesquisa e extenso em Direito Ambiental e Direito Animal (NIPEDA), fundador de l’Instituto Abolicionista Animal i editor de la primera revista de Dret Animal a Amèrica Llatina, la Revista Brasileira de Direito Animal.

El màster s’imparteix en dues modalitats, presencial i online, per facilitar l’accés als estudis a alumnes internacionals i professionals en actiu. Ja està oberta l'admissió per a la modalitat presencial.

Més informació:
Màster en Dret Animal i Societat (Presencial)
Màster en Dret Animal i Societat (Online)
Web de programa
Més màsters en Dret