Vés al contingut principal

Ha mort Berta Gabarnet

02 maig 2017
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Ens ha deixat Berta Gabarnet, membre del personal d'administració i serveis de la UAB. La Universitat expressa el condol més sincer a totes les persones que la coneixien i l'apreciaven i comparteix el sentiment per la seva pèrdua.
Berta Gabarnet
El 30 d'abril passat, ens va deixar Berta Gabarnet Llobet, membre del personal d'administració i serveis (PAS) que treballava a la Unitat de Formació, al Rectorat.

Gabarnet es va llicenciar en Ciències de la Informació (Secció Publicitat) a la UAB. Es va incorporar al PAS el 1979, concretament, a la secretaria de la Facultat de Ciències de la Informació. El 1986 va passar a treballar com a secretària del cap del Gabinet Jurídic i el 1988 va esdevenir secretària del cap de l'Àrea de Personal. Posteriorment, va passar a ser la responsable de títols de l'Àrea d'Alumnes. El 1996, va ser gestora departamental a les facultats de Ciències de l'Educació i Veterinària, i es va incorporar més endavant a la Unitat de Formació, al Rectorat. Per tots aquests llocs on va passar, va deixar sempre molt bons records entre els seus companys tant pel seu rigor professional com pel seu caràcter amable i intel·ligent.

D'altra banda, Gabarnet va jugar a primera divisió catalana de tennis de taula i va ser vicepresidenta de l'Esport Ciclista Cerdanyola, a més d'implicar-se especialment a la pedalada popular que cada any s'organitza a Cerdanyola del Vallès amb motiu de les festes del Roser de Maig.

Dins de