Vés al contingut principal

Física + Matemàtiques assoleix un any més la nota de tall més alta de Catalunya, un 13,438

11 jul. 2024
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

La doble titulació de la UAB grau en Física + grau en Matemàtiques ha assolit una nota de tall de 13,438 punts sobre 14, la més alta del sistema universitari català. Des de l'any 2009, aquests estudis han obtingut cada curs la nota de tall més alta excepte en una ocasió. A més, Física + Matemàtiques, que s'imparteix també a la UB (amb 20 places a cada universitat), és l'única titulació que supera enguany el llindar dels tretze punts.

Estudiants

En total, sis titulacions de la UAB tenen notes de tall per sobre dels dotze punts. A més de Física + Matemàtiques, és el cas del grau en Dret + grau en Relacions Internacionals (12,886), el grau en Medicina (12,586), el grau en Ciències Biomèdiques (12,431), el grau interuniversitari en Filosofia, Política i Economia (12,260) i el grau en Matemàtiques (12,104). La UAB té 18 titulacions per sobre dels onze punts, i 32 per sobre dels deu punts.

La Generalitat ha fet avui públiques les dades sobre l'assignació de places al sistema universitari català, que ha donat accés als estudis superiors a 46.785 estudiants, dels quals 9.555 tenen plaça assignada a la UAB. Com en anys anteriors, els graus de la UAB que han tingut més sol·licituds han estat els de Medicina i Psicologia, en sintonia amb el predomini dels estudis en ciències de la salut que es detecta a la demanda del conjunt del sistema universitari.

La UAB facilita la matrícula en línia per a tots els estudiants de primer curs, procés que comença aquesta setmana. Per informar-se sobre les dates de cada titulació, la documentació necessària i el procediment que cal seguir es pot consultar l'apartat de matrícula del web de la Universitat.

La UAB, amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible

• Educació de qualitat