Vés al contingut principal

Fausto Miguélez inaugura el curs a Ciències Polítiques i Sociologia

17 oct. 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
La lliçó magistral "Si en el futur les feines seran escasses i dolentes, per què cal formar-se?" serà pronunciada per Fausto Miguélez, catedràtic de sociologia, exdegà de la Facultat de CC. Polítiques i Sociologia i exdirector del QUIT. La Facultat, a més, celebrarà aquest curs el seu trentè aniversari.
Facultat de Ciències Polítiques i Sociologia
El proper 2 de novembre, a les 12,30 h, la sala d'actes de la Facultat de Ciències Polítiques i Sociologia acollirà l'acte d'inauguració del curs 2016-2017 presentat per Margarita Arboix, rectora de la UAB, i Joan Botella, degà de la Facultat. La lliçó magistral titulada "Si en el futur les feines seran escasses i dolentes, per què cal formar-se?" serà pronunciada per Fausto Miguélez, catedràtic de sociologia a la UAB i ex degà de la Facultat de Ciències Polítiques i Sociologia. L'acte, a més, servirà per celebrar el trentè aniversari de la Facultat.

A més, Miguélez va ser director del Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT) de la UAB, un centre de recerca creat l'any 1991 amb l'objectiu d'estudiar els àmbits del treball i la vida quotidiana i la relació que existeix entre els seus actors i el context.

Llicenciat en sociologia a Itàlia i en filosofia i lletres a la Universidad de Valencia, Miguélez va obtenir el doctorat en historia l'any 1977 a la UAB amb la seva tesi "Conflicte laboral i condició de fàbrica. La SEAT".

Dins de