Vés al contingut principal

Èxit de participació al concurs EXPONATURA

14 juny 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El concurs de fotografia EXPONATURA UAB 2016, organitzat pel Departament de Biologia Animal, Biologia Vegetal i Ecologia, en el marc de les Jornades de Biorecerca, ha comptat amb 101 participants de tots els col·lectius universitaris i 192 fotografies presentades.
Exponatura imatge
Un total de 101 participants han presentat 192 fotografies al concurs de fotografia EXPONATURA UAB 2016, organitzat pel Departament de Biologia Animal, Biologia Vegetal i Ecologia, en el marc de les Jornades de Biorecerca. Hi ha participat tots els col·lectius de la comunitat universitària (alumnes, professors, investigadors i personal administració i serveis).

L’inici d’aquesta mostra d’imatges sobre natura es remunta al període 1986-1989. En aquells anys, un grup d’estudiants de doctorat, interessats per la fotografia de la natura, va engegar aquesta iniciativa, amb la col·laboració de la Facultat de Ciències, el Vicerectorat de Relacions Exteriors i de Campus. Ara, 30 anys després, des del Departament de Biologia Animal, Biologia Vegetal i Ecologia (BABVE) rescata la iniciativa per donar-li un suport institucional que asseguri la seva continuïtat.

Els participants podien presentar un màxim de dues fotografies en format digital sobre el tema “Biodiversitat”. Les fotografies guanyadores han estat:

“El cicle continua”, de Francisco Javier Sánchez Pujadas (primer premi),

“Apex”, de Jaume Martín Gómez (segon premi),

i “Drosera longifolia”, de Joan Cuscó Borràs (tercer premi).

Dins de