Vés al contingut principal

Estudies comunicació a la UAB i vols fer unes pràctiques amb ajut a l'estudi?

05 jul. 2022
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Estudies un grau, un màster oficial o un màster propi a la Facultat de Ciències de la Comunicació i t’agradaria fer una estada de pràctiques extracurriculars a l’Àrea de Comunicació i de Promoció de la UAB? Convoquem 3 estades de pràctiques!

Pràctiques Àrea Comunicació i Promoció

Convocatòria oberta fins el 17 de juliol! Si busques una estada en pràctiques en primera línia en un equip de comunicació, és la teva!

Convoquem 3 estades a l’equip de Promoció, donant suport a la gestió de les activitats de promoció (Portes Obertes, fires virtuals, Dia de les Famílies...) o bé en la promoció en el web d’aquestes mateixes activitats i del brand content de la UAB, així com en la creació de continguts informatius i promocionals, tant a nivell de grau com de màster i postgrau. Ofertes de Nexus 31709, 31720 i 31725.

Convocatòria oberta fins el 17 de juliol, per a estudiants d’estudis oficials o propis (grau o màster) de la Facultat de Ciències de la Comunicació, amb un mínim de 120 crèdits ECTS superats en el cas del grau, i que us matriculeu en el curs 2022-2023. Només en el cas que quedin places lliures, farem una nova convocatòria el mes de setembre.

El procés de selecció es realitzarà durant el mes de juliol, amb incorporació prevista durant el mes de setembre.

L’ajut a l’estudi és de 7,46€ bruts l’hora, cosa que implica que per una estada de 3h diàries de dilluns a divendres es percep un ajut de prop de 450€ bruts mensuals.

Tens dubtes? Escriu-nos a a.comunicacio.promocio@uab.cat

Nexus UAB