Vés al contingut principal

Estudiants de batxillerat fan estades a la UAB a través del programa Argó

25 juny 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
La UAB acull durant l'estiu estudiants preuniversitaris que prenen un primer contacte amb el campus. Del 26 de juny al 10 de juliol, el programa Argó porta prop de 150 estudiants de batxillerat que realitzen treballs a diferents departaments i centres de recerca assessorats per professors de la UAB.
Premis Argó
A partir del 26 de juny, el programa Argó de l'Institut de Ciències de l'Educació portarà prop de 150 estudiants de batxillerat a la UAB per fer una estada al campus en què prendran contacte amb el món de la recerca.

Els estudiants provenen de centres d'arreu de Catalunya vinculats al programa Argó, que ofereix assessorament i suport als estudiants, però també concedeix actualització de coneixements per al professorat i la possibilitat de saber quins són els projectes i les recerques que es fan a la UAB, així com conèixer els seus centres d'estudi.

Les estades permeten als estudiants apropar-se a la Universitat i al camp de recerca que desitgin conèixer, així com introduir-se en la recerca en un lloc del campus on fan pràctiques i compten amb l’assessorament del professorat que els acull. Els estudiants, que es troben en plenes vacances entre primer i segon de batxillerat, es repartiran entre diferents departaments i centres de recerca de tots els àmbits acadèmics: biociències, ciències, enginyeria, ciències de la salut, ciències socials i humanitats.

El 26 de juny, a les 10 h, seran rebuts a la sala d'actes del Rectorat, on rebran el material necessari i una explicació introductòria abans d'encaminar-se cap als centres on realitzaran les seves pràctiques. Els resultats dels seus treballs seran presentats a l'acte de cloenda que tindrà lloc el 10 de juliol.

Dins de